Mengenai blog ini....

Blog ini adalah bertujuan untuk berkongsi dengan sahabat sekalian mengenai pelbagai barangan yang saya dapati sepanjang pengembaraan saya .... Ada diantara barangan yang di paparkan bertujuan simpanan peribadi dan ada juga untuk di jual.... Gambar2 diambil dari simpanan peribadi dan juga dari sahabat2 saya...
Semua barang2 yg ada untuk dijual disini diharap dan saya amat berharap ia digunakan kearah kebaikan ....sbgai kegunaan harian, simpanan, mempertahankan diri dan sebagainya ...Yg penting kebaikan....Jgn melakukan perkara2 yang dilarang oleh agama dan undang2 negara...
Jika baik tujuannya, baik juga manfaatnya.... dan sebaliknya...sebarang pertanyaan boleh menghubungi saya 013-984 5801..Wslm

Saturday 15 October 2011

Buku Lima Ganas

Item: Buku lima ganas
Saiz:30cm
Bahan: Stell

1 comment: